REFLEXIÓ FINAL




Després d'acabar aquesta assignatura, m'agradaria fer una petita reflexió de com m'he sentit i que m'emporto d'aquest llarg, pero a l'hora curt recorregut en el tema artístic. La veritat es que com he comentat a la presentació, vaig començar amb una sensació de desconfiança i fins i tot de por degut a la meva manca de creativitat, i surto totalment canviada. Penso que ara sóc capaç d'imaginar, de reflexionar, he perdut la por a crear, i he deixat de buscar l'acceptació d'algú envers la meva feina, i molt menys la perfecció, ja que realment tot el que hem fet a la nostra manera ha estat perfecte. 

Penso que m'ha emportat a reflexionar aspectes que solc ignorar com el d'escoltar-me i valorar-me, he après a mirar una mica més per mí, i sobretot a valorar allò que m'envolta, com la natura. He aconseguit obtenir una mirada nova, aprendre a trobar bellesa en la més petita cosa i en el que menys m'esperaria trobar-ne, com una simple fulla. I es que la natura no posa límit a la creativitat i així ho hem pogut comprovar per nosaltres mateixes en els treballs com el land art o la creació de les figures amb plastelina, però a més hem pogut conèixer veritable artistes que aconsegueixen explotar al màxim la bellesa de l'entorn. 

La veritat es que marxo d'aquesta assignatura plena de nous coneixement, però sobretot canviat el meu pensament envers el cocepte d'art, i penso que s'haura de treballar molt més del que realment és dur a terme, i se li hauria de donar molta més importància de la que realment té, ja que penso que és una eina molt potenct per experssar-te, per desconnectar i per gaudir de la teva pau interior, i enfocat a l'aspecte educatiu, una bona eina per estimular la imaginació i la creativitat de l'infant. 

I es que desde la visió com a futura docent, m'enduc el saber valorar tot el que els infants creïn,  no jutjar-ho i a molt menys menysprea-ho, a evitar frases com "no, aixó està malament, és horrible" sinó de sempre intentar comprendre i acceptar allò que vol mostrar i com, però sobretot m'emporto eines que sens dubte utilitzaré en un futur amb els meus alumnes. 



Per acabar m'agradaria fer una petita valoració de l'assignatura. Penso que la seva organització ha estat molt correcte, tot i que per desgracia s'ha vist molt afecta per la situació política que s'ha produit al llarg de l'any, restant-nos molt temps del que teniem establert. Ha estat una llàstima no haver pogut disposar d'aquest temps perdut, per exemple en les presentacions de les capses, ja que és va crear un moment tant íntim i acollidor que m'haguès agradat que la pressa no i fos present, i que totes haguéssim pogut gaudir del nostre moment d'expressió amb calma. 
M'ha agradat molt que la classe hagi estat molt pràctica i no pas teòrica, perquè penso que ha estat la millor manera per aprendre, a més que els pocs moment teòrics s'han fet en ocasions una mica lents, però entenc que era necessari fer-ho per introduir els temes a treballar. 
Per acabar destacar l'actitud de l'Emilia, la nostra mestra com a molt positiva, perquè sempre s'ha mostrat molt respectuosa amb tot el que fèiem, sempre ens ha animat a participar i a perdre les pors de presentar el nostre treball, i a més, ha sabut aportar-nos idees o ha buscat adaptacions per facilitar-nos la feina quan ens veia agobiades, ha conseguit desbloquejar-nos. Penso que aquesta actitud és molt impotant, i m'agradaria mostrar-me tant oberta com ella en el meu futur com a docent. 

M'emporto felicitat i moltíssimes experiències i eines que em seran molt útils en un futur, ha estat un plaer, i fins un altre!

Resultado de imaxes para: fins un altre!"

Comentarios

Entradas populares de este blog

PRESENTACIÓ PERSONAL