RECORD EN CAPSA


Referent a aquesta activitat, l'objectiu principal va ser el de realitzar una caixa on poguès demostrar com era jo, com em veig a mi mateixa, quines aficions tinc, un petit resum de tot el que envolta la meva persona. 

Per manca de temps finalment la mestra ens va permetre optar per l'opció de representar un record important, buscar la menera de mostrar en la caixa aquella record, una forma artística d'expressar el moment i les sensacions que ens va despertar. 

Finalment vaig realitzar la caixa següent:




En aquesta caixa vaig intentar representar una mica de la meva personalitat, per això vaig enganxar un car gran i un de petit, que intenten expressar que tinc i mostro molt carinyo cap a tothom, però que a l'hora d'estimar-me a mi mateixa, ja no tinc tanc cor per oferir-me. Els colors representen les diferents formes de com em sento enfront la gent i amb mi mateixa, els colors clar representen que sempre mostro bona cara a tothom encara que per dins em senti malamanent i, per aquesta raó a mesura que ens anem endinsant en la caixa els colors son cada cop més foscos, interpretant que per dins no em sento tan bé com puc mostrar. 

Dins la capsa trobem el següent:


Aixó mostra a dos ninos que representen el llaç fort que tinc amb la meva parella, una persona molt important a la meva vida.

Aquesta és una foto del procés:


Aquí podeu veure el treball principal que mostra el camí que vaig seguir fins a complir un somni que es veia molt lligat a relacions personals i familiars, el qual aconseguir-lo va ser molt més important del que la resta de gent és pot pensar. I és que al realitzar el viatge a disneyland, vaig tancar moltes portes de la meva vida, a més, molt millor del que m'imaginava al haver-ho realitzat amb les persones més importants a la meva vida a la actualitat, el que és per mí la meva familia.


M'agradaria mencionar a l'útila part del meu treball, perquè per mí és la més important, i la que més volia destacar a l'hora de presentar-ho i explicar-ho davant les meves companyes, i és la foto junt amb la meva parella al parc, ja que per mí és com un repte complert i a l'hora una empenta per animar-me a seguir complint somnis, i sobretot amb la companyia de la persona que surt a la fotografia.


Per acabar aquesta entrada del blog, m'agradaria comentar lo positiu que ha estat realitzar aquesta activitat, i de lo significatiu que ha estat com a grup compartir-ho, penso que totes les companyes s'han obert de bat a bat i han explica't coses tan íntimes que han estat molt ben rebudes per tothom. 
El treball de cohesió grupal que fet aquesta activitat ha estat molt fort, ja que a més totes han mostrat una actitud de respecte i comprensió, i sobretot molta presència d'empatia al veure com totes connectàvem amb la que estava explicant i acababem compartint el seu plor. 
És una activitat que m'ha servit molt per obrir-me i dir el que sento i per conèixer a les meves companyes, una activitat que ens porta a reflexionar, molt recomenada, tot i que el que milloraria és el fet de dedicar-li més temps a les presentacions, per evitar tallar l'expressió de sentiments. 


Comentarios

Entradas populares de este blog

PRESENTACIÓ PERSONAL