DIÀLEG AMB UNA OBRA D'ART


La mestra ens va mostrar una exposició anomenada: Teixint identitats, exposat a la Tecla Sala de Terrassa.


En aquesta exposició es troba exposat una àmplia varietat d'obres fetes a partir de fils, de teixits, intentant expressar moltes situacions presents en la societat actual.

La veritat es que em va agradar molt més del que m'esperava, ja que pensava que al tractar-se de fils serien coses molt senzilles, però al arribar em vaig trobar amb coses totalment diferents. L'exposició estava plena d'obres totalment expressives, les figures, les formes, tot relacionat amb els teixits, però a l'hora tant diferent entre ells, i es que cap de les obres era igual a l'anterior.

Algunes d'elles estaben plenes de significat i van aconseguir ficar-me els cabells de punta, i altres ja no tan sols pel seu significat si no per la seva bellesa.

Aquí podeu trobar algunes de les obres:






De totes aquestes obres haviem de triar una, la que més ens cridés l'atenció, i la que ens convidés a fer-li una resposta. Junt amb la meva companya Meritxell García, vam triar ràpidament una, ja que al veure-la, tenia clar que li volia respondre, em va despertar al moment molts pensaments.

Obra triada:



Al que la nostra resposta va ser el següent collage:

Vam intentar representar totes aquelles situacions on consideràvem que la societat actual sempre fa silenci, i on tothom prefereix mirar cap un altre cantó i ignorar-ho per evitar conflictes o per vergonya.

A l'hora de realitzar la nostra resposta vaig reflexionar molt de com havia de canviar la societat per a que tot anés molt millor, i es que fugint dels conflictes no es soluciona res, si no que la bola es fa cada vegada més gran.
Aquesta activitat a estat molt gratificant, ja que m'ha portat a reflexionar molt sobre les situacions rellevants que es produeixen avui en dia, i ha provocat en mi sensacions fortes ja siguin positivies com de negatives. 

Comentarios

Entradas populares de este blog

PRESENTACIÓ PERSONAL